Tisdag och lekdate

Igår blev jag utringd av min chef till ett ställe jag aldrig tidigare varit och jobbat. Efter en smärre kaosartad start så gick det ganska bra resten av dagen, dock var jag slut i både huvud och kropp när jag kom hem på kvällen. Jag har ändå jobbat många år inom vården och har lätt för att sätta mig in i olika situationer och jobba efter det men det här var otroligt påfrestande. Känner att jag skulle vilja ha mer utbildning ibland för att klara av just den här typen av jobb.

Idag är jag ledig, iaf från jobbet :) Har en tvättstuga som man för tillfället får hoppa över saker för att komma in i. Eftermiddagen bjuder på en trevlig fika/lekdejt hos Nina med barn. Var ett tag sen vi sågs nu när dom flyttat in till stan.

Har äntligen ringt om Fridas förstoring av korten som vi fotade hos Atelje Nord förra året i November!! Har helt blivit bortglömt och blev lite rädd att det var försent nu men inga problem alls och i eftermiddag är det klart! Dessvärre fick hon en blå/lila bula i pannan då locket till lådan hon stod i föll ner precis när fotograferingen börjat, hoppas det inte syns alltför bra.


Morfar lånade en motorcykel och kom på besök, gissa vem som var imponerad :)


Min lilla skrutt, hur kunde hon bli stor så fort??

Kommentarer
Postat av: paula

hihi gissa va raffe sover i för pyjamas just nu =)



så liten å naggande go hon var och äääär fridis

2010-10-05 @ 21:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0