Dagen mitt i veckan

Jaha, första onsdagen på länge som vi frivilligt avstod från öppna i kyrkan :/ Känns lite trist men ändå nödvändigt. Vill låta irritationen rinna av mig lite innan jag funderar på om jag överhuvudtaget ska gå dit mer. Lillan ska ju börja dagis nästa vecka och det är ju för hennes skull jag är där. Vi får väl se, som sagt det får gå några dagar så får vi se vad jag känner för.

Annars så har jag äntligen pallrat mig iväg till läkaren för ett återbesök efter min operation förra våren. Som jag trodde så var det inga positiva besked hon hade. ´Det finns fortfarande en stor spridning på livmodern som måste behandlas omgående. Redan nästa vecka är en operation inbokad, efter det vet dom mer om hur dom ska gå till väga. Är det inte det ena så är det det andra, orättvist kan man tycka.

Som tur är så finns det så mycket annat positivt i mitt liv som gör det enklare att tackla dom jobbiga sakerna. Just nu planeras någonting stort i familjen Lindberg/Köppä. Inga detaljer än men jag kan säga att den 30/10 kommer ingen vara lyckligare än mig :)


Kommentarer
Postat av: Fia

Bröllop tror jag minsann =D

2010-02-10 @ 22:14:42
URL: http://fiaf86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0