Mina bästa <3

Idag kom mina systrar på besök, åh så glad jag blev när även Jessica ringde och frågade om hon fick komma! Vilken fråga knäppis, du är alltid välkommen hit min fina <3

Vi har grillat och ätit supergod efterrätt som min syster Sofia hade gjort, brietårta med nötter och honung och en kladdkaka (som hon köpt :) med jordgubbar.

Fick också jättefina presenter som jag slänger upp lite bilder på.

  

 

Två vita tröjor, en rosa rutig blus och ett sött läppglans.




Vita och rosa tulpaner på köksbordet dagen till ära.





Jag är så glad över att få ha en dag med mina bästa systrar, känns alltid ledsamt när dom åker hem till Sandviken igen. Kanske extra ledsamt då jag själv längtar hem till Sandviken så det värker i magen...
Jag älskar er så mycket och utan er vore jag ingenting <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0