Ny vecka

Min lilla älskling som var så duktig igår och drack vällingen sov som en prinsessa på det :) Från 19.30 igår till 05.15 i morse. Då gick jag upp och ammade (ja, jag var skitduktig som orkade sitta i hennes rum och amma) Sen la jag ner henne i sängen igen och hon somnade om till 07.30. Så skönt att inte behöva ha henne bredvid sig i sängen för nu börjar hon röra sig så mycket så jag är livrädd att hon ska ramla ur. Hon fick välling i morse också, gick sådär men hon dracka iaf hälften. Kan nog bero på att hennes syskon härjar runt henne också så matro är det inte frågan om här hemma:)

Nu har hon ålat sig ur babygymmet :) Gud så fort allt går nu, min lilla prinsessa!

Såg förresten att magtröjan är inne nu i sommar, alltså kommer jag att vara ute för magtröja nej tack!


Kommentarer
Postat av: paula

magtröjan haha

ja så 8otal hahaha

aldrig magtröjan =)

vi får vara "ute"

2009-05-11 @ 12:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0