Helgen

Fullt ös som vanligt!

I fredags fyllde älskling år, jag jobbade dock till 22.00 så nå firande blev det inte då. Men i lördags kom det lite folk iaf! Vi grillade och hade det mysigt!
I går var vi till mamma och Bengans nyinköpta sommarstuga. Efter lite felåkning så kom vi äntligen fram, resvägen gick ungefär så här Uppland-Gästrikland-Dalarna-Gästrikland igen??!!- Hälsingland  Jaja fram kom vi iaf! Det låg jättefint, stor tomt, storstuga och lillstuga. Enda nackdelen var väl dasset, inte min grej riktigt!
Min lilla älskling Wille blev getingstucken också, men han är så duktig min kille så han grät några minuter sen fortsatte han leka.

Nu ska jag vila en stund!

Kommentarer
Postat av: therese

hej det känns helt sjukt kan jag säga du får komme hem och shopa lite med mig sen:)..och hälsa på liten kram

2008-09-08 @ 14:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0