Pepparkaksdeg

Är nog det godaste som finns.
Såg för någon vecka sedan att det fanns i affärerna nu men jag ville inte förstörajulstämningen med att redan köpa hem. Igår kunde jag dock inte hålla mig mera och nu har jag snart ätit upp hela :)

Ica maxi hade satt upp julpynt och stjärnor i fönstren, såå himla mysigt!
Jag älskar julen, har redan börjat byta gardiner här hemma :)  Och snart får man sätta upp ljusstakar och fixa!

Om en vecka fyller min älsklingsgumma 7 år! Tänk så fort tiden går, vill ju ha mina barn små jämt!
Fick höra av två stycken igår att dom tyckte Felicia var så snäll och duktig, en liten dam sa dom :) Känns så kul att höra!

Ne nu ska jag kika i lite bloggar sen sova en stund!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tänk Therese vad tiden har rusat i väg, helt sjukt när man tänker efter, snart får vi jaga bort att dryga killar från yttedörren ;-)

Tack för inlägget i min blogg...

Kram..

2008-11-13 @ 17:27:14
URL: http://luckylinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0