*****

Nu har vi äntligen kommit hem från en 5 dagars semester i Finland. Vädret kunde varit bättre men vi hann iaf med 2 hela dagar på nöjesfältet i Tammerfors. Felicia träffade på sin klasskompis där också, ganska otroligt att man lyckas springa på bekanta från från vårat område i Finland av alla ställen! Nu får tjejerna nått kul att berätta i skolan efter sommarlovet. Jag hann även med ett tandläkarbesök på min semester, fick inflammation i tandroten, har nog aldrig haft så ont i hela mitt liv faktiskt.

Idag har jag jobbat på kontoret igen, hade behövt en dag hemma för att ta igen mig  men så blev det inte eftersom vi har hur mycket jobb som helst just nu. Har halvlegat framför datorn hela förmiddagen, tack för sköna kontorsstolar iaf!

I helgen ska älsklingen åka och fiska så jag och barnen blir själva hemma. Hoppas på bra väder så kanske man kan åka till Skansen. Kanske åker till Sandviken en vända annars, har ju ingen bil hemma så de får bli tåg i så fall.

Nu ska jag fortsätta kika på sjukhuset och njuta av den lilla busen som sparkar och lever om i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0