14

dagar kvar!

Känner mig som en ballong just nu och har insett att kläderna behöver inte vara snygga nu, det är mysbyxor som gäller fram till förlossningen! Jag har till o med växt ur mina mamma jeans.

Igår kväll hade jag jättestarka sammandragningar igen, idag finns bara en molande ryggvärk kvar.
Jag vill ha det här överstökat nu!!!

Börjar få lite panik, det närmar sig jul och jag vill helst inte ligga på bb då. Jag har tusen saker kvar att göra!! Den 20 ska sista julklapparna inhandlas och den 21 kommer min familj hit och firar jul. Och min mamma vill ju hemst gärna att det finns en liten bebis att snusa på då.

Igår innan Felicia gick till skolan hade hon lite funderingar...

- Men mamma, vad gör du hemma hela dagarna?
- Jag städar och tvättar och såna saker...
- Men kan du inte åka in till stan eller nått som du brukar göra?
- Jo men vad ska jag göra där inne?
- Ja, du kan väl handla kläder som du gjorde jämt förut. Det är väl roligare än att vara hemma själv.

Ja varför inte?
Jag skulle väl komma halvvägs till busshållsplatsen innan jag dog av utmattning!

Så istället så lägger jag mig i sängen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0