Vår vår vår

Japp nu är alla här hemma krasslig på ett eller annat vis :(
Wille är bara lite snorig numera men Felicia har hostat så hon kräktes i lördags natt, nu är hon iaf bättre men den låter otäck den hostan hon fått. Samma sak var det förra året med henne, då var det en massa undersökningar hit och dit som slutade med en lungröntgen som visade nada.  Kan vara pollen som spökar kanske?? Jag har en jättejobbig pollen allergi och förra året började Wille också känna av den så jag skulle gissa på att det är den Flisan känner av. Men även lillan är hängig, tro det eller ej men hon är hes :) Kan ni tänka er när nån som inte ens kan prata blir hes, låter jättesött när hon försöker få fram sina läten. Hon verkar dock inte störd av det för hon skiner som en sol ändå, gnäller lite när hon äter bara.

Vi har suttit ute på baksidan hela förmiddagen, såå skönt! Åt till o med lunch ute. Efter lunchen tog vi en promenad till affören och köpte glass. Så underbart skönt ute. Nu har mina ögon börjat klia och rinna så jag fick flytta in medans barnen är ute och leker med alla grannbarnen!

Nu ska jag kolla lite middag tills ikväll.

Skönt att det bara är fyra dagars arbetsvecka för älsklingen, vill ha han hemma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0