Torsdag

Äntligen helg snart igen!
Jag tycker det är så tråkigt i veckorna när Ismo jobbar så långa dagar. Vissa dagar känner jag mig som ensammast i världen :( Skulle mycket hellre bo närmre min familj och mina vänner, här umgås jag knappt med någon.

Gick in till stan när jag lämnat ungarna, lämnade in min lönerapport. Fick årets huvudvärk när jag var på väg hem men nu har jag fått i mig en smörgås och en banan. Ska snart knalla ner till Ica Väst med en film som hjärtat hyrde igår (Patrik 1.5) dessvärre har jag inte sett hela eftersom jag somnade i fåtöljen igår. Sen ikväll ska jag simma och sola igen, skönt!

På lördag ska vi ha lite grillfest här hemma så vi hoppas på soool och värme. Och på lördag kommer även min syster och hennes Fredrik på besök, blir nog lite shoppande skulle jag tro. Plånboken gapar tom men det löser sig :)

Nu ska jag blunda en stund innan lillan vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0