Soliga löningsfredag

Humöret är på topp, jag har all energi i världen idag!

Min mellanälskling (Wille) har åkt till farmor och farfar så mamman ska hinna fixa det sista till dopet i morgon. Som Ismo sa igår - Är det så mycket att fixa inför lördag??  Mm några av dom sk "jag ska åka och fixa lite grejjer inför dopet" kvällarna hade nog lika gärna kunnat heta "jag ska åka och sola och bara va för mig själv" istället. Men det lät så mycket bättre om jag hade något vettigt för mig istället :) Men egentid är guld värt!

Igår fick Felicia följa med mig på en morgonpromenad (hon klättrar på väggarna här hemma) tänkte som så att hur många kan hon smitta ner i skogen??? Om hon överhuvudtaget smittar mer, prickarna är kvar men inga blåsor verkar komma, ingen feber eller något annat som skulle kunna tyda på att det faktiskt är vattkoppor. Sjukt skum sjukdom.

Vädret är iaf helt underbart, allt känns så mycket lättare när solen lyser. Tyvärr gör sig pollenallergin påmind men det kan jag leva med.
Ska ta med min döttrar och åka in till stan för lite shopping idag. Jag skulle behöva nya jeans men känner mig inte riktigt i form än. Dock fick jag glädjande besked av vågen idag -3.5 kg!  Hur bra känns inte det för nu börjar det bli svårt att skylla på att man nyss fått barn.

Lite bilder som låg i mobilen

  

  

Och så lite bilder från våran morgonpromenad igår. Älskar den här stigen i skogen, så himla mysig!

  

Och så här såg Felicia ut i håret efter att ha kliat på sina vattkoppor en dag, likt ett troll :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0