Hemska mamman

Japp det är jag!
Tvingar i min stackars bebis tillägg i flaska, och hon hatar det! Om det är flaskan eller smaken vet jag ju inte men hon gråter så svårt så det värker i hjärtat. Gav upp efter en halvtimme, då hade hon iaf fått i sig hälften. Allt bara för att jag ska börja jobba lite om 2 veckor. När jag bestämde det med min chef så kändes april väldigt långt borta och lillan har ju hunnit bli 4 månader då så jag trodde absolut inte det skulle vara några problem med flaska. Dom andra två har ju gladeligen slurkat i sig ur flaska tidigare än så.  Men inte lillan, hon var speciell redan innan  hon föddes och fortsätter så men alldeles alldeles underbar!!

Wille har varit precis lika grinig idag som han har varit hela veckan. I onsdags ramlade han dessutom på gruset och skrapade upp knät, ojoj vilket liv det var. Han grät från kl 15 till kl 17 när han somnade av ren utmattning. Det märks att förkylningen tar på hans krafter nu.

Vägarna är sopade och utemöblerna har åkt fram igen, känns som om våren är här nu. Våram termometer visar 14,5 grader i skuggan på framsidan, underbart!

Nu ska jag gå upp och hämta lillan som inte alls vill sova. Kommer sluta med en supergnällig bebis hela kvällen. Smällar man får ta!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0